mandag 27. juni 2011

Nye funderinger...

Da har jeg fått noen dager å fordøye røngten resultatet på.. Jeg har også lest meg litt opp både på forkalkning og Kartrofen sprøyte. Vito er helt i hundre, kan overhode ikke se at han har vondt noe som helst sted, og det har han nok ikke heller.  Han har jo kun hatt to runder med ryggvondt på 8 mnd, og i mellom tiden er han brukt hardt og overhode ikke vist noen tegn til smerter.

Jeg kommer nok til å prøve å bruke han helt som normalt fremover... jeg skal selvsagt være flink til å varme opp og gå han ned, men bortsett fra det skal vi "kjøre" på og ikke overdramatisere... Jeg vil nok være den første til å observere hvis han får vondt, og så lenge han ikke har vondt kommer han til å trenes hardt og mye... :-)) Vil vel tippe at det er ganske mange hunder som hadde fått diagnose forkalkning i ryggen hvis alle hunder som ble brukt mye i Norge hadde blitt røngtet...

Jeg var jo såvidt innom tenkeboksen på ny valp... Men alt i meg har lyst til å trene Vito, jeg er overhode ikke klar for en valp ennå, Vito er jo såvidt blitt voksen :-)) Så skal jeg bruke høsten til å trene opp meg selv, og til å så smått begynne å trene bruks og lydighet med Vito. Har også planer om å starte jaktprøve i midten av august hvis jeg rekker å få trent litt jakt før den tid. Skal være på Sølen som kurssekretær i hele uke 28, og der har jeg store planer om å få trent litt jakt på kveldstid sammen med ei meget dyktig "jaktdame" :-)) Må jo ta tak i vannarbeidet, har jo omtrent aldri trent i vann, og jeg trenger noen tips på f.eks risting.. Vet ikke om det er ett problem, men jeg vil jo gjerne få formidlet til den gule at det ikke er lov...

Har vært på kontroll på sykehuset i dag, og bilder viste at nå er kneet grodd... Operasjonen har vært vellykket, og alt har grodd sammen slik det skal. Så nå gjelder det å bite tenna sammen, overse smerter og trene seg opp igjen. Skinna ble igjen på sykehuset, VELDIG uvant og ikke ha den til å støtte opp hele foten.. :-)) Venner meg vel fort til det håper jeg, var jo nesten litt "skummelt" å skulle gå uten den..

1 kommentar: